Ahad, 12 Jun 2011

Lega Stress Urut Kepala

ANDA kemurungan, tekanan beban kerja, stress atau merasa tidak selesa. Hilangkan ketidakselesaan itu dengan pakej urut kepala dan bahu dari Massage deUrut.

Kami akan membantu anda untuk mengurangkan apa yang anda alami dengan urutan tradisional Melayu. Kami akan berada di lokasi anda jika anda mahukan khidmat ini.

Hilangkan denyutan kesakitan dan ketegangan dengan khidmat urutan di bahagian kepala dan bahu. Urutan ini boleh melancarkan perjalanan darah di bahagian kepala dan menyegarkan serta meringan segala bebanan fikiran anda.

Cara urutannya bermula dari kepala, muka, bahu, sedikit bahagian belakang sehingga pergelanggan tangan. Urutan ini boleh dijalankan di mana-mana, di rumah, di taman-taman, di pejabat dan di kawasan yang terbuka, mengikut keselesaan anda

A calming upper body massage that is centered on the scalp, face, ears, and shoulders. The Head and Shoulders massage focuses on vital energy points that energize the head to deeply release tension, increase circulation and relieve stress. The massage is designed to ease aching or tense head muscles using deep tissue massage techniques to concentrate the mind, brighten the eyes, improve sleep, and relieve fatigue. 

Kami menawarkan pakej promosi dengan kos RM15 bagi 30 minit pertama dan RM26 bagi pakej satu jam. Hubungi massuer kami Iwandie di talian 013-5323987 atau atur temujanji melalui emel iwandierusdhi@gmail.com.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan