Jumaat, 10 Jun 2011

Massage deUrut

Iwandie Rusdhi, lelaki berusia 37 tahun kelahiran Kedah . Beliau merupakan Masseur (tukang urut) yang memberi tumpuan kepada pelanggan wanita yang mengalami masalah keletihan badan dan lemah anggota dan ingin melapangkan fikiran secara urutan.

OUR all mature male masseur know what you need because they are intensively trained to maneuver male human body.

Highest quality service is our philosophy, thus only those who passes our quality test are assigned to treat our valuable customers.

That's why we can assure you the best and genuine traditional treatment in Massage deUrut.

Massage is our main service. Our special Malay Traditional Massage are included in the menu for you to choose. Full body massage will cover you from head to toe, for proper blood circulation and restoration of energy.

Wanita yang mengalami masalah buah dada yang kendur dan lembik juga turut mendapat perkhidmatan daripada beliau bagi khidmat uruterapi payudara untuk kesihatan dan menegangkannya semula.

Mewarisi sedikit sebanyak ilmu daripada ayahnya (sudahpun meninggal dunia) yang merupakan pengusaha dan pengeluar ubat-ubatan tradisional yang cukup terkenal suatu ketika dahulu dengan produk minyak lintah, minyak sakti, jamu sihat dan lain-lain lagi.

Iwandie belajar mengurut daripada seorang wanita tua yang merupakan tukang urut tradisional dan beliau merupakan satu-satunya lelaki yang mendapat ilmu dan teknik-teknik urutan daripada wanita itu.

Hubungi Iwandie di talian 013-5323987 atau emel: iwandierusdhi@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan